destination unknown

men hallå

Var med Stina och Mikaela först på kvällen. Vi tog moppen till coop där vi köpte korv. Sen åkte vi till Gammelstan och var sociala med David och Totte ( christoffer). Vi var först hos David, sen gick vi ner till stranden och skulle bada. Tottte och David doppade sig helt. Men för min del blev det en knädoppning. Så varmt var det inte så att jag skulle kunna bada.


Sen gick vi bara runt ute och spelade gangster. Vid ett nån gång var Stina tvungen att åka hem så då blev det till att brumma iväg. Jag släppte av Stina och Mikaela på mjölkudden och sen åkte även jag hem.  KOm hem för kanske en kvart sen. Har precis käkat lite yoghurt och sitter och kollar på OS. Jut nu är det tresteg, damer. FETT NAJS!

Imorn får jag se vad som händer. Skulle kanske in till staden med Lisa, men jag får inte tag på henne så jag vet inte. Som jag säkert sagt tidigare måste jag hitta ett apar nya skor. Sen ska jag även försöka hitta en jacka, men det är inte det lättaste.
Ajja, nu ska jag kolla OS ett tag till och sen lbir det nattinatti för min del.
Börjar faktist bli rätt trött,
 
Ha'deeeeeet,

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0