do you know whos that guy?

hejhejhallå,

Det blev ingen träning idag. Eller jag åkte dit och alla soms kulle träna var också där. Men sen öppnade vaktmästaren aldrig dörren så vi kom aldrig in i hallen. Jag och Amanda gjorde ett försök att klättra upp på taket och sen gå ner till nått loft och öppna en dörr där, men den var stäng så det funkade inte. Och det var rena rama döden-upplevelsen att klättra upp och klättra ner där.  Men som tur var överlevde vi.. och nuuu sitter jag här hemma, ska hoppa in i duschen och sen göra mig iordning. Det blir nog att jag Emma och Stina ska leka gangsters ikv. Får se vad vi hittar på, men nått händer det alltid. FÖr jag menar, jag ska ju vara med EMMA och STINA! (;

och juste, FAN VAD SKÖNT MED HELG! Är sjukt trött efter första skolveckan, och vi har bara haft två solektioner. Hur jävla trött kommer jag inte vara efter en vecka med 3 prov och allt sånt skit. Usch,  bara av att tänka tanken gör mig illamående. Men nu ska vi inte tänka så långt, det är ju faktist bara fredag. Allvaret börjar ju inte förän på måndag.


Men nu är det duschen som kallar, men vi hörs.

HA EN BRA FREDAG! ( fredag hela månaden)

haha, här får ni låten;
( bara för att jag såg dom live)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0