do you know who's that guy

tjenis

Kan sammanfatta hela dan nu,

Hade träning på morgonen som gick rätt så bra. Var extremt trött, men det funkade! Sen tog jag det bara lungt hemma, städade och var duktig. Vid fyra åkte jag och hämtade Lowa från dagis, och passade henne tills klockan fem då mamma kom hem. När hon hade kommit hem satt jag vid datan en hel del och kollade även på tv. myyyys! Sen vid halv nio-nio nån gång åkte jag till Johanna, länge sen det var man såg henne.

Men iallalfall, vi pratade på och lite så och sen fick något ryck om att vi skulle åka och köpa godis. Så vi åkte till Ica men när vi kom dit hade dom stängt. Så då vare bara att cykla vidare till shell. Där bestämde vi oss även för att hyra film. Så det fick bli, I can't  be your women, eller vad den nu hette. Den var väl bra, men rätt seg hela filmen igenom. Sen när filmen var slut kände jag att det var dags att åka hem, började att bli extremt trött.
Direkt när jag kom hem blev det till att krypa ner i sängen.

Nu värker min nacka utahelvete, ska lägga ifrån mig datan och dra en sovis. Känns som om det verkligen behövs.

men vi hörs väl imorn då,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0