Don't want to think about it

eeeyyyyaaa,

yes,  nu är fystesterna klar. Igår hade jag 5.4 km och efter det 3.3 km +backen.
 HAHAH, duktig som jag är så sprang jag fel på 5.4an. Glömde helt bort vilken färg man skulle följa, men jag tänkte ändå att det  kkunde vara den gröna ploppen som var 5.4an. Sen efter ett tag had ejag sprungit i skogen sjukt länge och jag kände inte igen mig plus att det var hur många backar som helst vilket det inte är i 5.4an. Så då fattade jag ju att jag hade sprungit fel. Men jag fortsatte ändå springa för det kunde ju ha varit rätt, det visste ju inte jag. TIllslut kom jag ut på elljusspåret igen och då frågade jag en gubbe och en kärring om dom visste vilket spår jag var på. Men det visste dom inte. Så då blev det till att fortsätta springa coh sen TILLSLUT kom det två st,  och dom visste inte vilket spår jag varpå men dom visste att det inte var långt kvar. När jag kom i mål hade jag sprungit i ca 50 min. Och det visade sig attj ag hade sprungit milen. hahhaha.
Andreas tyckte att jag hade fått ett bra träningspass men att jag måste göra om 5.4an. Så tror ni att jag är nå less så säg till.
Sen på eftermiddagen åkte jag tillbaka. Då skulle jag springa 3.3an och sen springa två vändor upp för ormbergsbacken. Jag klarade 3.3an och backen, men fyyyfaan vad jobbigt det var!
Nu idag åkte jag dit klockan tio. Då var det de jobbigaste kvar. 1.5 x3. Klarade det men också den extremt jobbigt. Var något nära att spy i sista backen av utmattning.

Igår iallafall var jag med Stina och Emma. VI åkte först och köpte lite godis sen träffade vi lite folk åså.. Efter ett tag åkte vi till svartöstan, men det var rätt hängigt så vi åkte hem vid tolv. Då åkte vi förbi Nisse och några men det var lika hängigt de, så jag körde hem Stina och Emma och sen bagav jagh mig hemåt. Gick och la mig så fort jag kom hem p.g.a fystestet dagen efter.

Och nu sitteer jag här och sjukt emo.. SKOLHELVETET BÖRJAR IMORN. Det är fan sjuk att sommaren har gått så fort. Känns som det var igår man satt i kyrkan och prästen pratade i en evighet, och att man njjööööt på senare på kvällen av första dagen på sommmarlovet. Men nu, nu är men emo som fan och jag skulle lätt kunna gråta, men ajg sparar mig.
Det känns ändå skönt att börja sista året, så man vill bara få det överstökat.

Nog om det, nu ropar mamma att det är mat. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen får jag se vad som hittas på.

Ha det bra,

PISS


Kommentarer
Postat av: emmak

hahaha, jag sprang också fel på den ;o :)

2008-08-24 @ 17:02:27
Postat av: martina

hahah, det är inte lätt! Men fortsatte du springa eller vände du om? ;O

2008-08-24 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0