du tog mig med storm

hejhhå,

sitter hos isa och lodar med hon och Johanna. Vi har nyss suttit och ringt till en massa på blocket som har annonser om tuppar. Och såhär löd det då jag ringde: Hej! Jag ringer angående annonsen om tupparna. Har du kvar dom?
Okej, hur stora är dom? För det är nämligen så att jag har hittat ett recept på internet om en fågelsoppa,

Haha, så  kul hade vi :D Nu ska jag snart hem, har träning klockan fem, och jag måste fixa en massa saker innan det. Men jag skriver säkert ett kort inlägg innan träningen.

Juste, idag var vi på lulsundet med hela B-enheten. Vi gick runt på olika stationer, och så var vi indelade på lag. ( det var iallafall roligar än igår)

Jaja, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0