fascination

hallllllllå

har blivit himmmmlanch segt med bloggskrivandet. Har bara inte orkat.
Hursomhelst, idag åkte jag in till stan med mamma och patrik. Vi käkade på någon italiensk restaurang. GOTT!
Sen sprang jag in på HM och fyndade en blus.
Efter det gick vi och beställde glasögon till mig.. Ja, jag vet, helt sjukt. Egentligen så hatar jag glasögon men dom som jag hittade var faktist rätt så frräsiga. Blev märket björnborg, och dom är svarta med bredare bågar. Lägger ut en bild sen när jag har fått dom.
Sen kom johanna in till stan, vi gick dirket till jeansterminalen för det är dax att köpa nya jeans för min del. Hittade ett par så jag la undan dom. Gulliga mamma ska betala dom så itne hela mitt barnbidrag försvinner. För jag hade faktist tänkt mig att köpa ett par nya skor bland annat för dom pengarna. Tror faktist att jag ska in till staden imorn också. Ska lämna se om jag hittar ett par chinos. Vettefan om jag skulle passa i det, men alltid värt att prova.

Egentligen har vi fystester onsdag och torsdag, men ajg kan verkligen inte vara med. Fökyldningen tar över allt. Är faktist inte sådär superförkyld men har ont i halsen som satan. Får verkligen hoppas på att det börjar gå över snart.
Men nu är det dags för mig att sova, måste börja gå och lägga mig i hyffsad tid.

Juste, jaimie åkte hem i förrgår Syyynd, kommer sakna henne. Scout åker hem imorn.
Dom två har verkligen gjort att min sommar har blivit snäppet roligare.
Vi kanske ses till nyår igen!
 
ha det bra,

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0