I'll be your crying shoulder,

tjena,

Lk igår var väl okej (: Såg typ ingen artist, men det var roligt att bara gå omkring och träffa folk!
Sen när Lasse började spela åkte jag, Mikaela, Scout och Jaimie och hyrde film och sen åkte vi hem till STina och kollade på den och hade det allmänt trevligt. ( ingen av oss gillar han, han är verkligen inte bra)
När filmen var slut, den var 2 timmar och 20 minuter kom stina hem.
Vi snackade rätt länge och sen tillslut somnade alla. Inte så lätt att sova när det är 5 stycken galna människor i ett rum och alla ligger brevid varandra. haha!
Sen blev man väckt av att man hörde scout gå omkring i rummet, och då var klockan nio?!?!?!
 Halvsov sen till kanske halv elva och sen blev det till att kliva upp. Vi åt frukost och sen spelade vi basket. Jag och Scout spelade igår men vi hann inte spela klart för det var några som kom och frågade om vi ville spela med dom. Så så blev det.
Haha, det är nästan pinsamt......... Igår när vi spelade vann han, 5-0 slutade matchen. Jag borde typ sluta i basket :O SKÄMMIGT, han spelar inte ens. Jag har fan spelat sen jag var nio.
Ajja, sen efter basketspelandet åkte jag och mikaela hem. Stina och dom skulle till hennes stuga,mne dom kommer hem imorn. Så antigen imorgon eller på tisdag finns det planer på att åka occh bowla, men vi får se hur det blir med det!

Men nu kommer pizzan som mor har beställt, men jag lär väl skriva sen.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0