jag vet inte

hejhej,

Tänkte inte skriva speciellt mkt nu, ska lägga mig tid så jag orkar upp imorn till lá skola. KUUUL -.-
Känns fan overkligt att den börjar imorn.

Hursomhelst, idag blev det sjärntrion igen ( jag stina och emma). Vi åkte till roasters och tog en fika. Satt där ute i två timmar och pratade på. Sen kom även Victor och Gustav och var pratglada.  Efter det åkte Emma hem och jag och Stina åkte till stina. Sen åkte vi till kronan för Stina hade träning. Jag kollade påd en och sen kom det en massa folk från björxgatab dit. Det var nån som fyllde 50, och så skulle alla lag som hon hade varit tränare till vara där. Så dom spelade Gladan spelade match mot Höken. Har ingen aning om vem som vann för vi åkte hem iinnan den var slut..
 Vi åkte tillbaka till mjölkudden och begav oss till donken. Där blev det sörjningsmat p.g.a skolan. Lisa, Pernilla, Elina och Jennifer var även sociala med oss :) Efter det körde jag hem Stina och sen åkte även jag hem.

Nu har jag precis tvättat bort sminket, och ska göra mig redo för natten. Har rääätt så mycket ångest för imorn, men det kan inte hjälpas. Måste iallafall börjas nån gång.


Ha det trevlans!



( jag saknar jaimie och scout, dom gjorde sommaren snäppet roligare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0