jag vet inte

tjeeeeena,

Lisa ringde och väckte mig imorse, och då var klockan tolv. Skyndade mig utahelvete, och fick skjuss in till stan. Sen gick jag  och vi runt och kollade på kläder. Var på jakt efter skor och en jacka, hittade två par skor. Så ska in på onsdag och köpa iallafall ett av paren. Så på ondags blir det shopping för min del. Utöver skorna kommer även nya kläder att inhandlas!
Mina glasögon har inte kommit ännu, men dom kommer nog om någon dag.
Imorn får jag se vad som händer.
Stina och jag skulle ut och springa 7,4 km på ormberget, men jag kom precis på att jag har träning på eftermiddagen så det får vi ta en annan dag.

Nu ska jag ta och kolla tv, OS lär det väl bli som vanlig. Om inte någon ringer så ska jag nog vara hemma ikv. Är inte så pepp på något annat, Halsen gör fortfarande ont, så det är nog det bästa jag kan göra ikv.

jaja, skriver kanske sen eller något åt det hållet.

/martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0