jag vet nått som inte du vet

hallå

blev lite hetsigt imorse, men hade üüüüüberbråttom.

Hursomhelst.. träningen gick faktist rätt så bra. Nog för att jag var helt död där på slutet, men bra gick de! Sen när jag kom hem började jag med att tömma tvättmaskinen och stoppa in ny tvätt. Sen tömde jag diskmaskinen och stoppade in ny disk. Sen dammsög jag, och städade på toan. SÅ, ÄR JAG INTE DUKTIG SÅ SÄG TILL!
Mamma kommer vara glader sen när hon kommer hem, det blir hon alltid när ajg hjälper till. Sen ska jag  faktist också hämta lowa från dagis klockan halv fyra och vara barnvakt åt henne i en och en halv timme.

Sen när mamma kommer hem har jag fritt fram,så jag får se vad jag hittar på. Ska nog ringa Stina och höra vad hon har för sig. Dom kanske kommer hem sent från hennes stugan, kommer inte ihåg vad hon sa.
Nog om mig,
MAYA den cooolingen åker till Sthlm imorn på den där modellsaken. Snygg som hon är kanske det inte är så konstigt att hon är modell. :D

Men nu ska jag hoppa in i duschen, men vi hörs sen!
PUSS

här har ni henne, modellmaya! (:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0