med handen på hjärtat jag lovar och svär.

tjenis

Har varit hos Stina sen igår, och sov även över där. Därför har de inte blivit nått bloggskrivande. Men tar det nu ist..

Åkte in till stan igår nån gång på eftermiddagen. Där träffade jag Stina Mikaela Jaimie och Scout. Vi gjorde inte så mkt, gick omkring och kollade, Jaimie köpte hårfärg och lite så.. haha, juste! Vi tog kort i en automat också. Myyyyycket snyggt! :D Sen vid halv sex gick vi och käkade på Waldorf och hade det allmänt trevligt. Då hade även Jennifer Elina och Pernilla kommit så dom var också med.
Efter käkandet satt vi på norra hamn och tjillade järnet, och även fördröjde tiden lite.
När klockan började närma sig åtta cyklade vi till Tunabowlingen. Det var faktist rätt kul, jag som trodde att bowling inte var min grej, men seriöst! Jag vann över alla andra. Sjukt stolt jag är över mig själv, jag troddde inte att jag var så duktig. haha!
Sen efter bowlingen åkte vi till pernilla. Där spelade vi kort och sen färgade vi även Jaimies hår. Och det blev faktist fint även fast hon inte tycker det.
Efter vistandet hos Pernilla gick vi ut, cyklade och körde omkring lite. Och sen åkte vi tillbaka vi till Stina och kollade på film. Fast då var det bara jag Mikaela Stina Scout och Jaimie. Det blev till att kolla på Hot chick, den var väl okej. Även fast vi inte kollade på hela. VI somnade nån gång  vid två/tre och vaknade vid elva. Sen åkte jag iväg med mamma en sväng. Var verkligen tvungen att följa med...

Efter det åkte jag till Elina där alla var. Mycket trevligt!
Sen åkte vi tillbaka till Stina och spelade basket och lite så. Hade det för första gången på länge ganska tråkigt.
STina fick nått ryck om att hon ville ha mjukglass. Så det var så det fick bli. Jag Pernilla Stina och Elina åkte till kvantum åkte köpte mjukglass.
Vi åkte sen tillbaka hem till Stina och sen begav jag mig hemåt. Mamma tyckte att jag hade varit borta för länge. Konstig som hon är......
Jaja, sen när jag kom hem åkte jag med mamma och storhandlade på kvannnntum. Och nu ligger jag här, skriver blogg och kollar på när och fjärran. Haha, nolife, jag vet.. men jag orkar verkligen inte göra nånting speciellt. Jag tror att Stina och dom skulle hyra nån film, men jag tror inte att jag ska åka dit. Men man vet aldrig!
Men nu ska jag sluta, blir väl till att fortsätta kolla tv.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0