nåväl

Först dan i skolan avklarad och det var hemskt. hur fan ska jag klara av det i 84235974 dagar till?

Hur som helst, var på stan idag med Johanna. Åkte och köpte en klocka. Rätt så sschnajjsig faktist.
Efter ett tag åkte johanna hem och då var jag social med Mia och Maya. Vi gick omkring, träffade en helvetes massa folk( sjukt hur många det var på stan idag). Jag själv hittade en eeeextremt fin stickad kofta på vila. Den ska bannemig bli min. Men ända problemet är att jag inte har råd med den själv. . Men har jag tur bjussar mamma på den :) 
 
Ikv har jag träning, är faktist rätt sugen på att träna. Sen blir det hem och ta det lungt. Lär vara helt slut.

Jajja, nu ber mamma mig duka, men vi hörs ikv!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0