singing this is the life

hejhejhallå,

vaknade för en timme sen. Måste börja vänja mig vid lite tidigare tider, så jag ställde klockan.

Nu sitter jag här med Lowa klängandes över mig. Ska göra ett ryck och fixa till mig lite och sen ska jag åka in till stan och byta ett par jeans. Jag lyckas alltid köpa feeeeeeel.

Jaja, igår var jag på bergnäset med Erik och Anna. Vi lekte gangsters och sen gick vi till AnnaJ där även linnea var. Blev till att strosa omkring ute och sen åkte jag och Ekkkki hem.
Satt vid datan ett bra tag när jag kom hem och sen blev det nattinatti.
Får se vad som händer ikväll, har ingenting som är planerat så jag tar det som det kommer. Det är bara att du ringer och är social! Nummret vet ni kanske sen tidigare.

HURSOMHELST, ett ryck var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0