some say love

hellu,

Tar det snabbt, ska hoppa in i duschen;

Var på skolan, klassen åkte till arcus och var i principt hela dagen. Sen åkte jag och Maya hem till henne och gjorde ingenting. Efter det åkte jag hem, käkade och sen brummade jag iväg till träningen. Då var klocka vid fem.
När jag kom dit visade det sig att den inte började klockan fem utan att det började halv sju. Så då fick man vara i hallen en och en halv timme längre. , amanda gjorde även samma misstag som som mig, så jag var inte ensam.

Efter träningen stannade jag kvar själv ett tag. ( väl behövt)
 Och nuuuu  hände det nått. Helt plötsligt ändrades allt till 'kursiv sti', och det går inte att ändra tillbaka. Mycket märkligt.

menm nu var det färdigt med bloggandet. duschen kallar!

Ha det bra, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0