Dagens tablå?

hejhej,

känner att det börjar bli lite segt med bloggskrivandet.. Men det får duga iallafall.

Har inte gjort så mycket idag, tagit det mest lungt.
PÅ eftermiddagen åkte jag till Stina, var med hon Jaimie och Scout. Sen åkte Stina till Jennifers stuga för att hon Jennifer fyller år. Så då blev det till att jag var social med Jaimie och Scout. Vi cyklade till skurholmen/örnäset. Träffade några av mina kooolakompisar och sen hängde vi hos Maja ett tag. Trevligt.
Efter vistandet hos maja cyklade vi tillbaka hem till Stina, satt vid datan och hade det allmänt trevligt. Rätt okej kväll faktist, Jaimie och Scout är alllllt för trevliga! haha. Sen kom Victor William och Amanda och hämtade upp mig ( annars hade jag varit tvungen att gå hem från tuna till skurholmen) så victor körde mig till min far där även min moppe var.
Vi körde till Maja och där var vi ett tag, kul! Sen körde jag hem Alex och sen åkte jag hem.

Nu sitter jag här och håller på att gäspa sönder käken av mig.
Stina och folket ringde nyss, dom ville veta hur det gick med Emmanuel från Canada som jag driver med. hahahha, han är seriöst inte schnygg. MEn det roliga är att han går typ på allt jag säger.

Hursomhelst, nu är dfet nattinatti för min del, skriver imorn!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0