taggad som fan.. not.

blööö

Har fystest om dryga två timmar.  Som ni ser på rubriken är jga ju verkligen SUPERtaggad. verkliigen.
Har ont i halsen och är trött som fan. Dessutom hungrig på köpet.= Fem av fem toasters!

Helvete, nu ska jag sluta klaga och fortsätta kolla på tv oxh vara glad. Som tur är ska vi äta snart och det är ju ändå ett tag kvar innan "träningen". ( det är väl egentligen mer som ett prov) Jag vet inte vad det var som skulle göra idag, vill fan inte veta. Men kan gissa på att vi ska springa 5.4 km och sen springa i backen. Har jag tur är det 3.3 km, för den är jag mer säker på att jag klarar. Ska jag vara helt ärlig så vet jag jag inte om jag kommer klara 5.4an. Är verkligen dålig på att springa längre sträckor.

yes, tv nu, sen fystest!

Önska mig lycka till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0