tisdag

hejjj

Sitter framför tvn och lyssnar på Millencolin-the ballad just nu. Orkar verkligen inte göra nånting alls, men jag tänker då fan inte sitta inne en hel dag utan att göra nått. Tror att jag ska förbi mamma en sväng, ska höra om jag kan få en slant av henne till att köpa ett svart linne. Egentligen borde hon ge mig, eftersom att jag städade och var duktig igår. Men man vet aldrig med henne, ibland vänder det och hon blir lika snål som min far. ( fast det händer inte ofta. Ingen kan nog vara lika snål som han)
Hursomhelst, nu ska jag rycka upp mig och ta på mig lämpliga kläder, och sen åker jag väl in till stan. Har ingen träning idag. Alltid lika skönt att få tid till annat än att träna.
Nej men nu ska jag sluta, ha det bra!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0