what if you

tjena,

Nu har jga lite mer tid att skriva.
Ligger i Mayas mysiga säng just nu. Hon är just nu och duschar. Vi gick ner till aronsbadet och stekte där. Inte för attt det är särskillt varmt men solen är ju iallafall framme.
som saaaaaagt, så var jag ju ute och sprang imorse. Sen fysade jag hemma ett tag och blev faktist helt slut. Så nu känner jag mig sjukt duktig och känner taggen på att åka ut imorn också. hhehe.
Jag tror att jag ska dra hem en snabbis nu snart. Måste hoppa in i duschen och fixa till mig lite. Seen får jag se vad som hittas på ikv. Inga planer nu heller.

alla får ha det bra, glöm inte bort att jag har en mobil! 0738124747
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0