where is my mind

hallååå!

Igår åkte jag till Stina på eftermiddagen. Först åkte jag och scout till Kvantum och köpte efterrätt. När vi kom tillbaka var maten nästan klar så då blev det till att käka. Jaimie hade gjort nått som dom brukar äta i Canada, och det var faktist rätt okej (:
Sen spelade vi basket ett tag, och vi fick även besök av krille wille och danil. Efter basketspelandet åkte vi till Victor, där även Gustav och Erik var. VI gjorde inte så mycket, snackade åså.. Sen åkte vi hem och jag sov över hos Stina.
På natten fick jag feber. Huvva, inte kul.. Kunde typ inte sova. Antingen var det för kallt eller för varmt, och det dunkade i hela skallen.
Men nu är det iallafall bättre, jag har tagit en ipren så jag iallafall orkar stå på benen. Ska bara vara hemma och vila idag så jag blir frisk. Imorn är det Jaimies sista dag här och då vill jag ändå kunna vara med och hitta på nått. Sen på onsdag har vi fystesterna. Vill iallafall träna en träning innan onsdag. Om jag ens kommer kunna vara med på fystesterna ;O

Men nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på tv. Men vi hörs sen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0