woohoooo

lyckad kväll som fan!

Åkte först till stina vid sex, och sen åkte jag, stina, mikaela, scout och jaimie förbi elina och sen åkte vi till in till staden.
Började med att vi såg e.m.d av en slump. Dom skulle precis börja spela när vi kom dit, så vi kollade på dom och fördrev tiden lite. Det är så himla drygt  när det är ljust och på början av kvällen. Efter e.m.d gick vi ett varv på området och kollade in läget. Sen käkade vi på matstället, och efter det gick jag och elina ner dit  där veronica maggio skulle spelat. Men då visade det sig att det var förseningar i programmet så hon skulle inte spela förän 40 min. VI orkade inte vänta, så vi gick tillbaka till dom andra.
 Efter att vi hade tagit de luungt på matstället gick vi sakta med säkert mot södrahamn. Hittade oss några helt okej bra platser. ( inte längst fram, men rätt så långt fram) Sen började millencolin spela. HELVETE vilket drag det var ;O man höll på att ramla ner på backen nästa hela tiden och man blev trampad på fötterna ständigt. Men kul var det, haha, alltid skönt att släppa lös riktigt mycket nån gång i månaden sådär!
Efter millencolin gick vi tillbaka till matstället och drack fanta där. Sen stod vi ute ett tag och sen åkte vi hem till stina. Pratade lite åså, och sen brummade jag iväg mig hemåt. Det var extremt kallt att köra, trodde på allvar att jag skulle förfrysa mina händer.. Kyla ligger på min minuslista just nu..

nåväl, superlyckad kväll, tur att det är en kväll kvar av lk sen imorn :)

Nu sitter jag och fryser arslet av mig och samtidigt äter ostbågar. Ska ta å gå och lägga mig nu så jag inte är allt för trött imorn, och så attt jag inte sover bort hela dagen.

FAN OCKSÅ, var det tvunget att vara förseningar i programmet??!?!? jag som hade velat se veronica maggio ju. ¨
ajja, sånt är livet.. inte lätt när det är svårt.

Men nu blir det till att dejta sängen för min del, ögonen orkar knappt hålla sig öppna.

vi hörs, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0