always leave

hejjjj

Har nyss kommit hem från Majag1rl där kvällen slutade. Tänkte sammanfatta heeeela lååånga kvällen:

Började med att jag gick till Maya. Sen kom Jesper.  Vi var ute ett tag åså sen gick vi tillbaka och hämtade upp Maya. Vi tre gick till William där han och och Ida var. Hände inte så mycket, satt mest och hängde gäääng.  Sen gick vi ut, mötte Emilia och Victor. Vi gick till coop och köpte godis. Traskade sedan tillbaka till Victor med jag stannade på 7eleven och väntade på Majsan. Jag och hon gick hem till henne och hängde gäng med oss själva. Sen gick vi till Victor där alla var. Blev till att kolla film sen åkte alla hem och jag och Maja gick till henne. Där blev det till att plinga lite güra och lite så. Kring halv ett rullade jag hem.

Nu sitter jag hhär,  är social på  msn, men ska snart ta och slå in lite julklappar som jag inhandlade idag. Efter det blir dags att sova. Ska upp relativt tidigt imorn, har träning ett. Känns jäkligt skönt att få träna, är faktist sugen :)

Jaja, har inget mer att tilläga, seee yaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0