balleanka

yeaaah, kalleanka skiten har börjat. Fyfan vad jag tycker att det är tråkigt. Har inget minne av att jag någonsin har tyckt om det...... Förstår inte meningen med att sitta och se samma sak år efter år? Nä, fyfan, blir arg bara jag tänker på det. Nu på köpet hör jag dessutom balleanka från tvn. MYYYYYYYYYYYYYYYYYYS


Hur som helst, vi kom fram hit kring ett. Då fikade vi åså sen har även jag + kusinerna spelat guitar hero. Jag är så jävla dålig, hahahaah, det är fan skrattretande.

Nu sitter nästan alla kussar och kollar på balleanka, dom andra sitter vid köksbordet tror jag och jag själv är som vanligt såååå social och sitter vid datan.  Tror jag ska gå till köket och verka intresserad eller något sånt. Glader jag låter, men jag tycker verkligen att julen är enormt överskattad och tråkig. Vill bara att tiden ska gå så man får allt överstökat och åka hem igen.

Om jag inte har nämnt det tidigare så gör ajg det nu.. Ska åka hem imorgon med Anna som även hon firar jul i överkalix. Vet inte riktigt vilken tid vi åker, måste ta och ringa henne så att jag vet hur det ligger till. Sen blir jag ensam hemma i en/två nätter ( kommer inte riktigt ihåg). Det é naaaaaaaajs!

Nä, nu är det nog med datorhängandet. Vi lär säkert höras av senare ikväll när ajg får det alltför tråkigt..


Ha det braaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0