dopparedan om 15 minuter

hejhå,

Nu är det julafton om en kvart. Känns väl sådär.. Har ingen som helst julstämning.

Jaja, åkte till Maja kring åtta. Vi begav oss nästan direkt ut och mötte Alex, Maya och Adrian. Blev inte att vi gjorde så mycket, stod mest still och frös. Sen gick jag och Majsan hem och spelade anden i glaset. Eller vi försökte iallafall att spela, men glaset rörde sig inte ur fläcken. Anden i glaset kan slänga sig i väggen nu ett tag.

Vid halv tolv rullade jag hemåt. Städade upp lite på mitt rum, och nu så ska jag snart sova. Om jag inte hörde fel fick jag order av min far att ställa klockan på halv nio eftersom att vi skulle åka till ökx kring tio. Känns ju inte precis bra, jag är jäkligt sugen på att sova ut vilket jag inte har gjort de senaste fyra dagarna. Men min dag kommer. Hoppas jag..

Nu var det inget mer, vi hörs och vi syns!

GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0