******************

åhfyfan, jag är så trött att jag skulle kunna spppppppppppy. Orkar inte göra en ända glosjävel till. Kan definitivt inte göra engelskaprovet imorgon.

Har glömt att berätta vad som skedde igår. Hade match, sen begav jag mig till Bergnäset med Lisa. Där var det en massa. Vi gjorde inte så mycket.. Kollade på britney spears dokumentären åså.. Vid halv två knatade vi hemåt, halv tre var jag hemma.

Idag hade jag först match. Sen åkte jag till mamma, satt barnvakt åt lowa. Sen hem till pappa, pluggga och nu sova. SKA BLI FÖRJÄVLA SKÖNT!

adjösss and goodbye!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, jag gick också från bergnäset mitt i natten i lördags, fast typ 15 min innan er, h3h3 :D

2008-12-08 @ 18:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0