history..

hallå!

Har kommit hem från b-näset för en kvart sen. Vi var hemma hos Jonna och kollade film. "When a stranger calls" hette den, och den är lika bra som alla de andra gånger jag sett den. Vi som var hos Jonna var Jag, Anna, Ida, Maja . Trevligt umgänge må jag säga!

Imorgon blir det till att stiga upp lite tidigare än idag. Ska nämligen på stan och köpa juklapper nästan in i det sista. Chansar på att det kommer vara en hel del folk som är på stan för samma anledning som mig.. Jaja, måste iallafall in och handla det som bör handlas! Dvs, juklappar till familjen antar jag.

Nu ska jag snoka runt lite på internet, sen blir det till att sova.

Hejdå tills imorgon :)

Mikaela mina damer och herrar ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0