i cant handle it

hallå!


Maya har för ett tag sen åkte hem. Har precis tvättat bort sminket och ska sova snart.

Kvällen började hos Mia, där även Freja var. Vi gjorde egentligen inget speciellt. Satt mest framför datan och lekta gangsters. Jag säger bara, "minzas" och " Elvanis", HAHAHA.kulkul..

Sen gick jag och Maya till statoil och köpte varsin pingvinstång. Sen stod vi ute och gjorde ingenting, efter ett tag blev vi less och gick in till mig. Hos mig blev det att vi satt vi datan och sen traskade hon hemåt.

Jag ska ta och sova nu, måste upp rätt så tidigt eftersom att samlingen till matchen är kvart över ett och den är i Råneå, så det blir ju en bit att åka.

Imorn blir det match då som sagt, sen måste ajg verkligen plugga järnet. Har soprov på tisdag och jag kan ingenting.bokstavligen. Så morgondagen ser alltså ut på följande sett: Sova- Match- Plugga-Plugga-Plugga-Plugga-Sova. Nu vet ni!

Vi hörs imorn, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0