in the ocean

hallå!

Har alldeles precis kommit hem från stan. Har varit där med Johanna sen halv elva. Vi behövde bara kolla på luciaskiten sen fick vi sluta. Myyyyys!  Vi strosade mest bara runt på stan, jag köpte ett par skor som jag ska ha på nyår. Nu fattas bara klänningen..  Har träning ikväll, sen ska jag till Johanna. Jag tror att vi ska kolla Twilight och käka popcorn. Men vi får se, det kanske dyker upp någonting annat!

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på någon serie som jag har börjat på, kommer faktist inte ihåg vad den heter. Den börjar iallafall på 90..haha!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

vad ska du göra på nyår då, snygging?;)

2008-12-12 @ 18:42:39
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0