juveniles

schenna,

Har alldeles precis städat mitt rum, så nu skiner det! catsching!

Tränar inte idag, slutade sent, mamma kom med the güra och sen vad jag tvungen att städa mitt rum. Har även en inlämningsuppgift som jag måste göra klart innan jag ska på plannja. Ja, så klockan sex ska ajg iväg på plannja, ska lysa med lampjävlarna och sen ska jag vara social med Stina och Jennifer. Efter plannja får jag se vad som hittas på.. Lisa frågade om jag ville med till hennes gaaang, men jag får se hur jag gör!

Nej, nu ska jag fixa till mig lite, sen drar jag iväg till plannja. Vi hörs ikv!

puussssheeeeeej

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Vilken härlig header!

2008-12-05 @ 19:48:33
URL: http://dearjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0