my sun

tjaaaa

Har kommit hem för ett tag sen. Plannja förlorade med två poäng tror jag. Satan vad nervös det var där på slutet. Stod inne i stan och tänkte kliva på trean till bergnäset men jag kände verkligen inte orket så det blev sjuan hem ist. Ska slå på en film nu. Vet inte vilken, fins helt ärligt 200 att välja mellan. Ni som läser har säkert en favoritfilm, ge mig ett förslag! Fast bara nya filmer, från 2007 eller 2008.
Så nu vet ni det, en lugn hemmakväll för min del.

Imorn ska jag dömma  klockan tolv. Sen får jag se om jag hinner till öppethus i gymnasiebyn. Annars så blir det hemåt och ta det lugnt innan match. Jag tror det är samling kring fem eller något sånt. Efter matchen får jag se vad som händer, har lite planer, men jag får se!

jaja, filmen väntar, men vi hörs!

Ta det lugnt ikväll duuuudes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0