never think

SERIÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖST, jag är fan förstummad.  SÅ HELVETES JÄVLA BRA. (Använder capslock för att försöka visa hur mycket jag gillar filmen. ) Jag är besatt, en i en vampyr kan man säga. Alltså, ni som inte har sett filmen, gå och se den, om ni inte vill gå miste om någonting!  Jag och Lisa satt och grät i slutet.

Nu tror jag nog ni förstår, filmen hette iallafall Twilight! haha.

Jaja.. Idag blev det att jag var i skolan hela dagen. Gjorde provet trots allt.. Kommer med all säkerhet gå åt helvete. Efter skolan var det träning. Sen begav vi oss på bion. Kom alldeles nyss hem. Ska nog lägga mig framför tvn och smälta filmen. Eller så ska jag tanka den och sen igen. Får se..

I will keeep in touch,yeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Cybéle

Den filmen e skitbra! ska lätt läsa böckerna har önskat dem mig i julklapp :P

2008-12-10 @ 22:37:36
URL: http://sweetc.blogg.se/
Postat av: Bea*

Har börjat på Boken idag, skall bli spännande att läsa klart den & sedan se filmen :)

2008-12-10 @ 23:40:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0