nyår nästa..

schaaalom,

För kanske en kvart sen har allting lugnat ner sig. För 20 minuter sen stod hälften och sjöng singstar och det var ett jävla liv.. Nu har några gått till någon granne och de yngre ska gå och lägga sig.
Det brukar oftast vara så att julen går sviiinsakta. Att man går och väntar på att man ska börja käka och att tomten sen ska komma. Men nu iår har det fan gått fort. Jag tyckte att allt hände som på samma gång och sen var det "över" eller vad man kan kalla det.

Nu kommer man i stort sett gå och vänta på att nyår kommer, antar att dagarna kommer få fort tills dess. Hade dock velat att det gick långsammare än någonsing. Känner mig inte redo att börja skolan om drygt tre veckor.( Eller är det kanske bara två veckor kvar?) Hade behövt ytterligare tre veckor tror jag.

Men nu är det som det är, och jag ska gå coh kolla på tv.
Vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0