oh chariot

hejjjhåååååå,

Har precis vaknat. Känner mig rätt degig pågrund av den sena johnblunden inatt. Men det är sånt man får ta!

Hur som helst, idag är det ju då match, ska börja göra mig iordning nu/snart. En sak som ajg glömde skriva när jag berättade hur dagen skulle se ut idag var att vi har även lagkväll ikväll. Det innebär att vi ska vara i någon lokal i unversitetet. Där ska vi käka pizza och kolla film från när vi var små. Jag och Lisa skulle även spela jullåtar på gitarr (hahahahaha). Sen skulle vi även ha "lillajulafton". Alla köper varsin present och sen får man ta en slumpvis. Typ en tradition vi har haft hur länge som helst..

men nu ska pappa ha datorn, vi hörs sen efter matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0