onsdag kväll

hejhå,

Träning varade endast i 45 minuter. Sen avbröt vi och alla åkte till hälsans där Bg spelade mot stars. Stars vann med rätt så mycket, en välförtjänad seger. Sen direkt efter spelade Steelers mot Bg. Då vann Steelers, men det var dock en rätt så jämn match tills på slutet då Steelers drog ifrån.

Efter den sista matchen åkte jag direkt hem. Har suttit och övat på sosaken nu ett tag. Det ska bli rroligt och se hur det går..

Nu ska jag sova, är superdupermegatrötttttt.

Godnatt, vi hörs imorn!

( Känner att jag har varit väldigt tråkig de senaste dagarna. Kan bero på att jag har haft det stressigt i skolan nu i slutspurten innan lov. Som tur är får vi lov imorgon och då blir det ändring på den saken)

Kommentarer
Postat av: Brittan ber..

På min tid var man inte trött..

Då så gick man och la sig i sängen efter solnedgången och vaknade klockan sju, utvilad och fräsch av tuppen som gal.



Fin blogg föresten, ska läsa den hädanefter.



Mvh Brittan

2008-12-18 @ 17:36:52
Postat av: Lotta

Jätte fin blogg:) Gillar rött. God Jul:D

2008-12-18 @ 22:50:00
URL: http://mrscharlotta.blogg.se/
Postat av: martina

hahahhaha, jasså "Brittan"





och tack Lotta :)

2008-12-19 @ 00:27:26
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0