relief

hejhå!

Tänkte berätta lite om gårdagen.

Hade träning på förmiddagen, sen åkte jag Mikaela och Stina och solade. Åkte sen till mamma där jag var till klockan sju. Sen åkte jag hem till pappa och promenerade nästan direkt till Mia där även Amanda var. Vi gick ut,  strosade mest bara omkring sen beslöt vi oss för att hyra en film. Så vi gick till hemmakväll och kom ut därifrån med två filmer. Besatt och barnhemmet hette dom. Vi hann dock bara se barnhemmet och den var dålig. Vid halv två var jag hemma, och då blev det en dejt med John Blund direkt.

Nu idag har jag haft träning klockan halv ett till två. Efter den åkte jag direkt till Hälsans där jag hade träning med Stars från tre till fem. Paniiiiiik jag hade där ett tag. När jag kom till Hälsans så märkte jag att min mobil var borta. Försökte ringa till den men det var ingen nätåtkomst. Gick och tänkte på det hela träningen. Sen när ajg kom hem sa pappa att Lina hade ringt och att hon hade tagit med den hem från Kronan. Tror ni det var nå skönt?

Jaja,  nu ska jag hoppa in i duschen. Får se vad som hittas på ikväll. Finns inga planer.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0