spotlight

hallå!

Innan jag börjar berätta om filmen tänkte jag svara på frågan som folk ställer: Vart laddar du ner filmen?

Nu är det så att jag laddar inte ner den, och ja, jag ser den i "camformat" men det är faktist helt okej kvalla. Jag kollar den på en sida som kallas "Project Free TV".

http://www.free-tv-video-online.info/internet/movies/(2008)_twilight.html

Om ni vill se filmen, klicka då på länken.
Tryck sedan på Länken som heter " Twilight part 1 of 2"  ( den som är uppladdad den tionde december)
Sen är det bara att kolla.
Och jag vet, kvalitén suger ganska mycket, men vill man verkligen se filmen NU och inte orkar slösa pengar på bio så går det faktist att se.

Så nu vet ni det!

Som sagt, hade träning till sju. Sen duschade jag och begav mig sedan till Johanna. Vi kollade på Idol och käkade popcorn precis som vi hade planer för. Vid kvart i tio någon gång bestämde vi oss för att gå till coop och köpa Ben&Jerrys. Ideén var inte så där super smart.... Det snöar som ett as och jag hade mina converse, ni kan ju bara gissa om jag blev blöt om fötterna. Vi tog bussen hem tillbaka till Johanna. Hann stanna där i kanske tio minuter innan jag pratar med pappa och han säger att jag måste ta bussen hem som går kring halv tolv. Då brast det fan, ingen vill veta hur less jag blev. Men jag traskade iallafall iväg mot busshållsplatsen, eller traskade gjorde jag inte, jag sprang. Jag sprang enbart bara för att få ur min ilska ( det funkade inte särskillt bra)
När jag satt på busshållsplatsen hade jag på fullaste volymen på låten Perry Farrell- Go all the way. Tanten som stod brevid mig frågade om jag fick ont i öronen på grund av volymen, men jag svarade inte. Hade lust att bara ge henne höger, men jag höll mig. På bussen hade jag luvan på och halsduken över näsan, volymen på max. Folk borde ha undrar vad det var för fel på mig, men jag orkade på allvar inte bry mig. När jag väl kom hem satt pappa vid datan i mitt rum. Jag skrek åt han att han var tvungen att gå ut för att jag skulle sova. Då frågade den lilla jäveln vad jag gjorde hemma " Jag sa ju att du fick stanna en timme till" .  Orkade inte säga något, ville bara få bort han från min syn. IDIOT.

Egentligen var det ingen stor grej att bli sur över. Men jag frös så jävla mycket och var så jävla blöt om fötterna att det bara brast.  ( pms kärring,jag vet)

Imorgon ska jag sova ut så det sjunger om det. Har inte träning fören fyra-tiden. Det é NAJS. hahahah


Nu ska jag lägga mig i sängen, kolla Twilight och somna till den. Pörfekt!

godnatt gott folk!

Slänger in någon bild. Orkar inte vända på den..

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla gärna in min blogg=)

2008-12-13 @ 00:41:24
URL: http://alexaaaa.blogg.se/
Postat av: mayyayayyaya

hahah, alltså martina, typ 8:de inlägget om filmen? =D jävla geek! hahaha. söt du är

2008-12-13 @ 15:05:17
Postat av: martina

hahaha, DEN ÄR JU BRA! Du kan va geeeek :P:P yeeee

2008-12-13 @ 18:45:53
URL: http://mmaartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0