torsdagkväll=jullov

ja, precis som ni ser på rubriken så har jag jullov nu. Slutade skolan kring halv tre idag. Sen var jag med Maya, och sen promenerade vi till skolan kring sex. Där kollade vi när kören m.m sjöng och lite så. Men precis på slutet fick vi våra betyg. Inga kommentar.......

Efter julavslutningen åkte jag och Maja till Isabell inne i stan där även David var. Vi gjorde inte så mycket egentligen, drack te och lite så. Jag och Maja började röra oss mot busshållsplatsen kring elva någon gång. Sen promenerade jag direkt hem och nu sitter jag här. Är verkligen trött som ett as. Ska gå och lägga mig såfort jag har skrivt klart det här.

Imorgon blir det till att sova uuuuut. Sen, om jag har hunnit få barnbidraget av pappa så ska jag åka in till stan och inhandla lite julklappar vilket jag inte har gjort ännu och det känns lite fel. Ska dock bara köpa till Mamma, Pappa och syskonen tänkte jag.

Efter stan får jag se vad som händer. Vet inte riktigt om det är Plannja på kvällen, men om det är det så ska jag nog gå med Stina. Sen blir det nog bara en lugn hemmakväll. Mysigt värre!

Jaja, nu kallar sängen mer än någonsing känner jag. Jag ser verkligen framemot en dejtning med kudden.

Vi hörs och kanske syns imorgon! Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0