yeeaaaah

haha, först och främst jojjan p: Stan öppnar faktist tio :) Jag och Stina + föräldrar kollade i tidningen nyss och det står tio. Så för en gångs skull trooooor jag att jojjan p har fel!

Jaja, nu har jag precis gjort mig i ordning så nu väntar jag bara på Stina. Var en aning segt att stiga upp imorse på grund av att vi låg och pratade ett bra tag + att det ringde i min telefon heeeeela tiden. Var bland annat mamma, hahaha, fan vad fult det var!
Nu ska jag ta och borsta tänderna eller något liknande, men vi hörs senare idag. Då lär ni få höra av en pank men samtidigt glad Martina!

Kommentarer
Postat av: jojjan p

haha, jasså där ser man ;) jag kollade på smedjans och shoppings hemsida och där stod det att dom hade öppet från 12-16 idag, så då antog ju jag att det var så. ville bara att ni skulle slippa stå där idag klockan tio och upptäcka att dom öppnar tolv. men tydligen så vare ju inte så :)

2008-12-26 @ 20:04:08
Postat av: amanda

haha, in yah face martina ;))

2008-12-26 @ 20:37:39
URL: http://aamandaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0