you gonna be the one that saves me

hejjjj

Sitter halvt deckad på datastolen. Är verkligen trött som ett as, vad har hänt med mig egentligen?

Efter skolan gick jag hem, satte mig vid datan. Sen promenerade jag till Lisa och vi började kolla på twilight. ( Lika bra andra gången igen)  Klockan fem hade vi träning, efter den kollade jag på Luleå basket.  Vi hade fått några gratis biljetter så då kunde man ju gott stanna och kolla. Dom förlorade i alla fall..

Nu sitter jag här, har precis kollat på klänningar. Vill ha en till nyår, men ajg hittar verkligen inte någon.............. godegud vilka problem man har. h3h3

Ska lägga mig på soffan nu, lär somna, men det gör inte så mycket. Har egentligen ingenting som jag verkligen måste plugga till. S-K-Ö-N-T.
Nej fyfan vilket tråkigt inlägg, bäst att jag avrundar.

adjö

Kommentarer
Postat av: Saniii

Heej, jag har hittat min Twiligth fan twin:) Jag är kär i filmen, har sett den flera gånger på bio. Nu håller jag på och läser böckerna. Har kommit in till den tredje delen "Ljudet av ditt hjärta"

Du borde också göra det! Jag älskar Filmen helt och hållet! :)



Puss ha det bra

2008-12-10 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0