blööö

hellu

blev en hel del blogg idag, inte konstigt egentligen om man ha rhaft så tråkigt som jag ;O
ajja, kan ta och sammanfatta hela dan bara för att..

Åkte till Mia nån gång vid ett. Vi for till mamma och skulle hämta ut biljetterna, men det blev inteför hon hade inte kortet med sig till jobbet. Så det får bli tills imorn de då. Sen hade Mius match, så jag åkte hem, packade grejer och åkte till mamma. Hon fixade mina naglar och lite så, snäll hon är! ( orkar inte ta en bild på dom, har inte usbkabeln här) 
Sen har jag väl typ sett på tv mest, tagit det allmänt lungt...vilat upp inför imorn kanske man kan säga? 

Nåväl, nu ska jag bänka mig framför tvn och typ sova.. nolifer.

hare bra!

-Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0