blöööööö

tråkigt jag har..................... vet itne om jag orkar åka in til stan.

Vädret suger apa, och dom har redan börjar spela. Det kanske får bli en hemmakväll istället framför datan. Fan att jag såg klart oth igår.. annars hade jag ju faktist kunna se det.

Haha, det är sjukt hur mycket jag grät igårkväll när jag såg det. Om nån hade sett mig borde dom tro att min mamma hade dött eller nått sånt. Men det var verkligen skithemskt. Haley skulle få barn, Lucas mamma födde ett barn och sen höll hon på att dö. Dan anmäler sig själv och dom tar examen. Ja, ni ser ju.. jag gråter bara jag skriver det nu.. ( nästan )
Nog om one three hill, gissar på att ingen bryr sig ändå :)

nej, men nu ska jag sluta, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0