det är mer än bara så..

tjåååååå

Blev till att vara med brudarna igår. Vi köpte godis och kollade film, mycket mysigt! <3 Idag åkte allesammans till udden och hade det allmänt trevligt. Solade och badade och hela köret. ( nog för att det bara var jag, amanda och johanna som badade) hehe. Jesper och William kom också dit och dom var lika pepp som jag amanda och johanna på att bada dom med. Sen körde jag hem johanna, och begav mig hemåt.
Vid fyra åkte vi till vårdcentralen och kollade upp så att vi inte hade fått nån bakterie sin är smittsam som mamma har. Och det hade vi inte.
Nu sitter jag här och mamma kom precis hem. Ska gå ner och höra om datorn har kommit, som min moder är snäll och har köpt till mig. Sen blir det till att duscha och fixa sig, och sen dra ut!
Ha'deeeeee!


Sådär ser datan ut, inte nån speciell, men den duger!
PUSS


Kommentarer
Postat av: maja

och du som var så förkyld, badar =p plus att det var galet kallt martina! ;o

2008-07-24 @ 19:49:40
URL: http://majasoderberg.blogspot.se
Postat av: martina

haha, men jag var bara tvungen att ta det första doppet för i år :o Inte var det väl ändå så kallt? :D

2008-07-24 @ 20:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0