lägger benen på ryggen, lite som ett stretching pass.

Hallå!

Var ju på klubbviken igår, det var faktist mycket trevligt!

Först när vi kom dit var det helt hängigt, och vi tänkte ta sista båten hem som gick 22.00. Men sen kom Mia, Linn, Amanda, Anton och Oskar, och då blev det genast mycket trevligare, och det blev iallfall att vi stannade kvar. Vi grillade, badade och tog det allmänt tjill. Sen vi kanske 2 eller nått sånt gick vi en bit bort det det tydligen var några som ville att vi skulle komma och basta. När vi kom dit drog alla typ, men sen kom dom tillbaka ( vettefan vad dom gjorde). Då blev det att MIa och Amanda blev kvar med dom och badade och bastade osv.. Jag Maya och Alex gick tillbaka, gjorde iordning i tältet sen snackade vi i tältet ett tag och sen somnade vi. Kan ju då inte säga att det var en skönhetsbädd precis.. Helt gropigt, kallt, trångt, och jävligt.  Men det fick duga, hade ju inte precis nått annat val och sova ville vi, var sjukt trött! Sen vaknade vi vid åtta eller maya och alex gjorde det, dom kunde typ inte somna om igen för dom frös. Haha, jag sov ju i mitten så jag gissar att det var en aning varmare för mig. ()Y()Y()Y(Y) bra för mig.

Sen gick vi till Mias och deras tält där anton och linn låg. Dom hade itne sovit nått, har ignen aning om varfrör. Amanda och Mia hade gått iväg med nå killar och sovit i deras tält. Kände oss extremt risiga och vi ville bara hem, så vi tog första båten hem. Alex åkte hem till sig, och jag och maya åkte till maya och schtekte, och nu ska vi fixa oss för det är nämligen så att det blir pdol trots allt. Vi missade Takida igår, så det känns lite surt.. Men Afasi och Filthy är idag,och det är då fan värt att se! : Dkul ska det bli iallafall!
 
Nä, nu har maya precis duschat klart, såååå nu är det min tur.

Hör av mig sen, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0