I guess I need you baby

hallå!

Igår var jag med brudarna ännu en gång. Vi åkte till norra hamn och satt där, och möööööööööös på! Sen gick vi förbi max ( hahah, tattare som vi är) Maya och Maja tog en burgare. Ja, och så satt vi där och väntade på att några skulle komma och hämta oss,för vi skulle tydligen hem till han, vem han nu än var. Men det blev inget av med den saken så vi började gå mot mopparna och sen åkte vi till örnäset. Där träffade vi någon Maya kände, men det var hängigt som faan! Sen åkte Alex och Amanda hem och jag Maya och Maja åkte hem till Maja. Där blev det till att sitta vid datan och lite så. Efter ett tag for Maya hem , och jag och Maja mötte upp Alex igen och vi åkte till någon som Maja kände. Satt där utanför han ett tag och sen blev det till att jag åkte hem. Somnade direkt, sjukt hur trött jag var.

Idag iallafall har en massa tuffingar + jag ( hhehehhehe) varit på kallax gropen och badat. Det har varit jäkligt varmt idag så det var bara att passa på. Kul var det iaf!
Sen åkte jag och Johanna hem vid typ halv fyra. Hon hade match och jag skulle till pappa för han fyller år idag. Det blev till att äta lite tårta och sen åkte jag hem till mamiii. Mamma och patrik åkte direkt till Pdol, och jag stannade hemma och  är barnvakt till Lowa för att kunna gå imorn. (y) Hon lovade att hon skulle köpa en biljett dit, om jag var snäll och var barnvakt. Och eftersom att jag är så pass snäll så  blir det Pdol imorn, haha!

Ska vara där med zötismaya, och vi ska njuta av trevligt folkt och se takida under kvällen!

Men nu ska jag ta och glutta lite tv, ni får ha det bra

PUSSS

Lite bilder från igår med brudarna..




<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0