lite småbusigt.

Mia hära, jag har varit busigt och gått in på Martina's blogg. Har ändrat hennes header, samt fixa litesmå saker :D Hennes blogg såg så tråkig ut, eftersom hon hade allt orginal.
Hon är inte hemma nu, tror hon är med Linn osv. Kommer inte ihåg vilka hon var med, men sen då hon kommer hem lär hon ju se sin lilla överraskning :)
Åh, vi ska till GÖTEBORG förresten! tror jag, eller vi får svar imorgon. Så nu får alla ta och hålla tummarna för att vi ska få åka iväg på våran resa.
Jaja, nu ska jag kila. Vi får hoppas på att Martina blir glad, annars så får hon väl tabort allt, tog inte så värst länge att göra så jag överlever! :) Fast hon kan ju bli sur, för att jag har gått in på hennes blogg utan lov, men vafan, det löser sig nog. h3h3h3.
Ha det bäst! / mia (typmia.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0