man ju blir ju rörd

nåååååååååååååh, vad gulligt av mia, tacktack! :')

nåja, blev till att vara hos mamma ett tag där på eftermiddagen. Sen åkte jag till maja men hon var inte hemma, ringde henne och hon var på promenad. Mötte henne och vi snackade och lite så.. Sen kom Linn och dom gick till furu. Jag for hem böt om från shorts till mjukisbyxor, (slappppppt) Tog med bolllen och åkte till furu jag med. Lirade lite, och sen snackade vi ännu mer. (Maja, allt löser sig! <3)

Sen drog jag och Linn en liten cruzzzing till willys. Sen åkte vi till coop där vi träffade Linus och Philip. Hade en pratstund med dom och sen åkte vi med dom hem till Linus. Satt ute på hans altan och grejjade med moppen och hans cykel som fick punka. Sen var Linn tvungen att åka hem, hon skulle se sex and the city. nörd som hon är. Körde hem henne sen blev det till att jag också åkte hem.

Märkte nu att pappa har tagit bort msn ?!?!?! less jag blir, han tycker att det är jobbigt att en ruta kommer upp då han loggar in på sitt användarkonto. hojjaaaaa, men livet är hårt. 
 
GBG IMORN KAN MAN SÄGA! kulkulkulkul


( bild från lulsundet igår, blev ingen bild idag)

trevlig kväll ändå, vädret höll i sig iallafall! Lite smått kallt, men annars funkade det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0