singing lalalalalalaleeee

Skriver nån rad igen, har inget att göra. Är så förbannat helvets sjukt jävla trött. Blir till att stiga upp rätt tidigt imorn, ska ut och springa runt sjön hade jag tänkt mig. Måste verkligen göras, får inte tappa kondisen bara för att vi har uppehåll nu i fyra veckor. 

Nog om de, sitter och gäspar käften av mig nu, känner verkligen att det är dags att dejta sängen. Fick en förfrågan om att dra ut i natt, men jag orkar verkligen inte. nejnejnej.

hahahehhaheah, nu känner jag att det jag skriver börjar bli liiiiiiite för ointressant och tråkigt, ska gå och tvätta bort sminket, yes!

ha'det kanon,
-Martina

hittade en gammal bild, ska jag färga håret mörkare igen?

Kommentarer
Postat av: mia

din första kommentar!! :):)

haha, men jag tkr du ska ha som du har nu under sommaren, sen till vintern kan du färga lite mörkare :)

2008-07-15 @ 01:20:58
URL: http://typmia.blogg.se/
Postat av: the boss

det låter som en bra idé! Jag tror jag kör på de :D

2008-07-15 @ 01:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0