sommar tider hejhej sommar tider

hejhej


pdol igår vart väl sådär lyckat. Afasi och Filthy var sämre live tycker jag. Sen fanns det inte speciellt mycket att göra direkt.. Gå omkring och var väl det ända. Jag ångrar mig verkligen som fan att jag inte åkte dit på fredagen ist. Nästan helt säkert på att det hade varit roligare då.


Nåväl, somnade så fort jag kom hem, och det var väl vid halv tre någon gång. Sen vakande jag halv tolv av att Lowa kom in i mitt rum. Klev  upp och käkade frukost och sen åkte jag och mamma iväg och kollade på en soffa till mitt rum. Vi gick även in på HM, och jag fyndade en bh, ett par trosor och en randig tröja. Nu sitter jag här och funderar på om jag skulle ta mig ork och gå ut och lägga mig på baksidan och fylla i brännan lite. Hemskt hur blek jag har blivit sen Thailand. HUVVA!


Imorn börjar första träningen på typ två månader för min del. Nu sista veckan har jag varit förkyld och haft ont i halsen så jag har inte kunnat vara ute och springa nått. Känns ju inte precis superkul att börja träna när man har en kondition som ligger på minus noll.
Längtar tills säsongen väl är igång, så man slipper tänka på att man måste träna upp konditionen och fysiken.

Nänu ska jag kila, men vi hörs sen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0