sommaren i city 1990, kommer du ihåg den?

hejhallå!
Börjar bloggandet här istället, det får funka!

Fader väckte mig vid tio nån gång och ville att jag skulle med till överkalix. ( en litet jävla samhälle tio mil från luleå) Kände inte riktigt suget, så det blev ett jäkla liv över att jag inte skulle med dit. Men nu är vi vänner.
Städade rummet, duktig som jag är, sen åkte jag till mamma. Vi åkte till kallax och hämtade mormor som har varit hos moster i Stockholm.

Sen åkte jag till miamus och var väldigt social hemma hos henne. Vi fixade biljetterna till Göteborg, så nu är det klart! Vi åker på onsdag kväll och kommer hem på tisdag morgon tror jag. Det ska blir sjukt kul, åker ju dit samtidigt som det är Gothia, så det blir väl till att kolla på matcher och gå på discot och ha det allmänt mys. mmmmmm.
Efter vistandet hos Mia åkte vi till mig, kollade tv åså..  Sen på kvällen åkte vi till Lulsundet där victor och Alex var.
Kände faktist peppen på att bada, men sen orkade jga inte så det blev inget av med den saken. Men victor badade iallafall!
Eftersom att pappa vart sur på mig i morse blev det till att vara tvungen att komma hem halv elva. Så kom väl hem kring den tiden.
Nublir det bara att ta det lungt framför datan och sen ska man väl börja dejta sängen tror jag. Är supertrött, så det känns rätt lockade att kanske börja dejtandet lite tidigare!

Ha det bra!

-Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0