jag njuter verkligen.


När livet är som det är just nu, vill man aldrig sluta leva. Bra väder ute, bra sällskap, rolig vardag. Som ni ser, det kan inte bli bättre.

Har inte kännt suget att sitta vid datorn nu på ett tag, så det är därför det inte har blivit någon blogg.
Men nu, nu jävlar är jag på G igen!

I måndags hade jag då den första träningen på jag vet inte hur länge. Den gick väl sådär.. Sommarvilan har verkligen satt sina spår. Sen efter träningen åkte jag direkt hem till Stina. Där var även Jaimie, en kompis till Stina som hon lärde känna när hon bodde i Canada.( Jaimie ska stanna i tre veckor tror jag att det var och hon är även lika gammal som oss (; )
Om jag inte minns helt fel så kanske Mikaela också var där när jag kom, minns inte riktigt, men hon var iallafall också med oss =) Sen kom även Elina och Jennifer. Vi åkte till gropen där även Arvid, Krillekron, Erland och en massa fler också var. Mysigt var det iallafall!

Sen åkte vi tillbaka till Stina, kollade på One three hill heeela kvällen lång. Sen tog vi ett kvällsdopp vid elva nån gång.  och sen begav jag mig hemåt. Hääärlig dag!

Igår var jag med Emma på udden först på dagen. Var rätt så varmt, så det passade väldigt bra. ( blev några dopp också)
Sen åkte jag hem och käkade och duschade åså och sen åkte jag till Emma. Vi var extremt sugna på att träffa Scout som hade kommit samma dag ( också en som Stina lärde känna i Canada, och även han lika gammal som oss)
Så iallafall, vi åkte dit, tjillade järnet, kollade på 1408. Innan sa jag att det inte fanns några läskiga filmer, men efter att jag sett den tar jag nog tillbaka vad jag sa. SPOOOOKY!
Sen begav jag och Emma oss mot kvantum och köpte varsin glass, glassigt! Sen blev det till att åka hem och sova!
BRA DAG IGEN!

Idag då var jag i gropen med Emma, Stina, Mikaela, Jaimie och Scout. Och JAG för första gången, hoppade där ifrån! SÅ nu är jag sjukt nöjd över mig själv, trodde verkligen aldrig att jag skulle hoppa.
Hursomhelst, vi var där ett bra tag och sen åkte jag och Emma till udden och kollade in läget där. Efter det åkte vi in till stan och jag köpte biljetter till LK. Så nu är det fixat, vilket känns extremt skönt. Såååå, Luleåkalaset 2008, here I come!

Senare på eftermiddagen fick jag och mamma nog med att vänta på att datorerna skulle komma, så vi åkte och köpte en istället. Den kostade betydligt mycket mer än vad dom andra som skulle ha kommit kostat, så det fick bara bli en åt oss båda. Men jag kommer nog vara den som använder den mest. Mamma bara säger att hon ska använda den till att skriva med och så, men det säger hon bara.
Så nu ligger jag här i sofffan och och glassar med den extremt tuffa laptopen! (Haha, nöjdtjej.se.)
Nåja, nu ska jag slå på det näst sista avsnittet av Oth som jag lånade av gulliga Mikaela. =)
EXTREMT BRA DAG IGEN!  det kan bara inte bli bättre..

alla får ha det super bra,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kontraktet förstörs av alkohol råttfeja ? :)

2008-07-31 @ 00:57:59
Postat av: Anonym

hahaha, och vad fan menar du med det?

2008-07-31 @ 13:06:10
Postat av: maya :)

musmutta hon dricker inte ens, så knip!

2008-07-31 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0