the truth is always good

men tjeeeena


Hade träning idag på morgonen, fys på ormberget. MMMMMMMM I LOVE IT! ( not) Jag tror seriöst att det var den jobbigaste träningen nånsin ;O fifan vad trött jag var efteråt...........

Jaja, sen när jag kom hem satt jag ute och schtekte på altan, varmt idag med. Fast inte lika varmt som tex igår. Sen gick jag upp och duschade och när jag kom ut ur duschen spöregnade det och åskade. Fan vad jävligt egentligen, jag som var svintaggadpå att åka in till staden ikv och kolla när Arvid och Erland sjöng. MEn nu när det regnar är det ju verkligen supertrevligt. verkligen.
Men vi får hoppas på att det slutar regna så kanske jag åker in iaf.

Skulle egentligen ha suttit barnvakt idag för attt få pengarna till lk, men det behövdes inte för dom orkade inte åka ut ikv. LUCKY ME!
Imorn blir det fys på ormberget igen och sen ta det lungt på dagen. På kvällen däremot blir fullrulle på Lk.Hoppas på att det blir mer lyckat än pdol,  för det bokstavligen s-ö-g.

nej, nu ska jag ta och blåsa håret osv, och gå och hålla tummarna på att det slutar regna! (y)


PUSSSADJÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0